حال شو ببريد رفقام
نوشته شده توسط : سمیرا جون

كاش توقحطی شقایق
باز بشیم سوار قایق
بشینیم بریم تودریا
من وتو تنهای تنها
ماهیا خیلی امینن
نمیگن اگه ببینن
انقدر میریم كه ساحل
از من وتو بشه غافل
قایق وباهم می رونیم
میریم اونجاها می مونیم
جایی كه نه آسمونش
نه صدای مردمونش
نه غمش نه جنب وجوشش
نه صدای گلفروشش
مث اینجا آهنی نیست
خوبن اما گفتنی نیست
پس ببین، یادت بمونه
كسی ام اینو ندونه
زنده بودیم اگه فردا
وعده ء مالب دریا
 
 
دیوار به جاى مانده از آوارم
دلتنگم و در خلوتم می بارم
هرشب كه تمام آسمان تاریك است
بیش ازهمه ء ستاره ها بیدارم
 
 
آره من اونم كه گفتم واسه چشم تو دیوونم
آره من قول دادم تا تهش باهات بمونم
ولى سرد شده نگام با یخ دوریت
من فقط یكم شكستم، خوب نگام كنى همونم
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
نقطه سر خط :                                                                      
عشق چيست ؟عشق كيست؟ تو كيستي؟اوكيست ؟ من كيستم؟رفيق چيست؟ رفيق كيست؟
زندگي چيست؟زندگي كيست ؟ دنيا كيه؟چيه؟انتظار چيه؟كيه؟
 
آه ماي گاد بسّسّسّسّه ديگه ! سرم رفت . آخه اين چه ذهن مشوشي تو
 
داري؟
 
نکنه اينم از آثار خوندن کتا بهاي آقاي امير خوانيه !!!! (نه بابا) پس چي؟ چته؟ آخه اين چه ذهنيه ! با اين ذهن بهم ريخته واين
 
همه سوالي که داري !خوب پس معلومه چرا نمي آيي يه پستي ، يه صفحه اي يه خطي يه چيزي بنويسي ! فقط آمدي
 
فضاي وبلاگو اشغال کردي ! خوب برو تحقيق کن مطالعه کن . اي بابا ...
 
 
 




:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 4 اسفند 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: